Позовна заява про захист прав споживачів

До Сумського районного суду
м.Суми
адреса: м. Суми, вул. Тиха, 1

Позивач: Петров Петро Петро Петрович
вул. Військова, буд. 42, м. Суми
тел.:000 000 00 00

Відповідач: фізична особа-підприємець
Іванов Іван Іванович,
вул. Титова, буд. 60 кв. 3, м. Суми
тел.: 000 000 00 00

Позовна заява
про розірвання договору купівлі-продажу, повернення коштів, відшкодування моральної шкоди

12.09.2014 року я в інтернет-магазин оформив замовлення за №4716 на придбання мобільного телефону Knight XV Quad Core, вартістю 419 долларів США. Власником вказаного інтернет-магазину є відповідач по справі — фізична особа-підприємець Іванов Іван Іванович.
У той же день, 12.09.2014р., на виконання оформленого замовлення я перерахував відповідачу грошові кошти за замовлений телефон у розмірі 5 450 грн. Строк на поставку товару при оформлені замовленні був встановлений 15 днів з моменту оплати. Гарантійний строк на даний товар був встановлений в один рік.
Вважаю, що між мною та відповідачем по справі був укладений Договір купівлі-продажу, який є публічним договором у розумінні статті 633 Цивільного кодексу України, шляхом оформлення мною замовлення на сайті інтернет-магазину.
Після оформлення замовлення я одержав замовлений телефон 25.09.2014р., але у зв’язку з тим, що товар був неналежної якості я вимушений був повернути його відповідачу. Відповідач його прийняв, погодився з недоліками товару, і через деякий час відповідач надіслав мені телефон — 28.10.2014р. Але і цей телефон був неякісним, тому його я теж повернув відповідачу.
У січні 2015р. я безпосередньо звернувся до Іванова І. І. за місцем його реєстрації. Відповідач погодився з заявленими мною вимогами, зобов’язався до 10 лютого 2015р. поставити замовлений і оплачений мною товар, у випадку нездійснення цих зобов’язань — повернути грошові кошти, сплачені за товар. У підтвердження своїх зобов’язань Іванов І. І. видав меня гарантійного листа за своїм особистим підписом та скріплений печаткою фізичної особи-підприємця.
На теперішній час, на час звернення до суду, грошові кошти за оплачений мною товар відповідач мені не повернув.
Відповідач не виконав свій обов’язок щодо проведення експертизи товару та повідомлення покупця про причини недоліку товару, порушив законодавство про надання інформації щодо якості товару, що робить правомірним мою відмову від отримання такого товару.
За таких обставин, коли фактичний ремонт товару та встановлення причин недоліку товару було проведено з порушенням терміну на ремонт, права на інформацію, я маю право на розірвання договору, відмову від товару та повернення його вартості, відшкодування шкоди, в тому числі моральної.
Згідно п. 22 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів» споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб.
Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
Відповідно до ст.22 «Про захист прав споживачів» при задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
Згідно ст. 1167 ЦК України моральна шкода відшкодовується особою, яка її завдала, за наявністю її вини.
Відповідно до постанови Пленуму ВСУ N 4 від 31.03.95 «Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди» спори про відшкодування заподіяної фізичній чи юридичній особі моральної (немайнової) шкоди розглядаються, зокрема, при порушенні зобов’язань, які підпадають під дію Закону “Про захист прав споживачів» чи інших законів, що регулюють такі зобов’язання і передбачають відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
Під моральною шкодою слід розуміти втрати немайнового характеру, яких споживач зазнав унаслідок моральних чи фізичних страждань або інших негативних явищ, що настали через незаконні винні дії продавця, виготівника, виконавця або через їх бездіяльність. Розмір відшкодування моральної шкоди встановлюється судом і визначення його не ставиться в залежність від наявності матеріальної шкоди, вартості товару (робіт, послуг), суми неустойки, а має ґрунтуватися на характері й обсязі моральних і фізичних страждань, заподіяних споживачеві у кожному конкретному випадку.
Відповідно до чинного законодавства моральна шкода може полягати, зокрема у порушенні прав, наданих споживачам.

Керуючись ст.ст.1, 4, 8, 15, 17, 21, 22 ЗУ «Про захист прав споживачів», ст. 1167 ЦК України, ст. 3, 118, 119 ЦПК України, —

ПРОШУ:

1. Розірвати договір купівлі-продажу телефону Knight XV Quad Core, укладений між мною та фізичною особою-підприємцем Івановим Іваном Івановичем від 12.09.2014 року.
2. Стягнути з фізичної особи-підприємця Іванова Івана Івановича на мою користь сплачені за товар кошти в сумі 5450 гривень.
3. Стягнути з фізичної особи-підприємця Іванова Івана Івановича на мою користь 1500 гривень в рахунок відшкодування завданої моральної шкоди.

Додатки:
1. Копія паспорту позивача
2. Квитанція про сплату грошових коштів
3. Гарантійний лист від 23 січня 2015р.
4. Копія позовної заяви з додатками для відповідача

20.05.2015р.                                                                           Іванов І. І.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>